سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین هیتر گازی

راهنمای تخصصی ما در مورد هزینه های گرمایش ، نصب ، قیمت و جوانب مثبت و منفی هیتر های قابل حمل و قابل حمل.

 

آیا به هیتر گازی احتیاج دارید؟

 

چقدر فضای گرم می کنید؟ اندازه گیری ظرفیت گرمایش هیتر گازی فقط در اندازه اتاق نیست ، بلکه در مورد سرعت گرم شدن هیتر پرتابل نیز انجام می شود.

 

اندازه اتاق و آب و هوای محلی تعیین می کند که هیتر گازی با چه اندازه ای اتاق شما را به طور کامل گرم کند.

 

هیتر های گازسوز قابل حمل یا بدون دودکش نباید به دلیل انتشاراتی که تولید می کنند ، در اتاقی که ظرفیت آنها مناسب نیست ، نصب شوند. برای گرمایش سریع ، بزرگترین ظرفیت (اندازه گیری شده در MJ / ساعت) متناسب با اندازه اتاق را انتخاب کنید. هیتر با ظرفیت کمتر هنوز هم می تواند فضای اتاق را گرم کند اما سرعت آن کندتر خواهد بود.

 

چه سایزی باید بگیرم؟

 

هنگامی که تصمیم گرفتید به هیتر گازی نیاز دارید ، باید اندازه آن را نیز در نظر بگیرید. هزینه زیاد در یک هیتر گازی بزرگتر از حد ضروری باعث هدر رفتن پول از قبل و هزینه های جاری بیشتر می شود. کمبود هزینه یعنی شما نمی توانید اتاق خود را به درستی گرم کنید.

 

برای تصمیم گیری در مورد اندازه هیتر مورد نیاز ، از خروجی گرمایش کیلووات ساعت در بررسی هیتر گازی استفاده کنید. 1 کیلو وات ساعت تقریباً 10 متر مربع گرم می کند.

 

انبوهی از هشدارها و متغیرهای این امر وجود دارد. منطقه آب و هوایی که در آن زندگی می کنید ، ارتفاع سقف شما ، خواه اتاقهای کنار اتاقی که گرم می کنید گرم شده اند ، آیا شما عایق بندی کرده اید ، آیا اتاق به نور مستقیم خورشید می رسد ، پنجره ها چه اندازه بزرگ هستند و آیا آنها پرده های جامد دارند یا هستند دو جداره.

 

انواع هیتر گازی: دودکش دار و قابل حمل

 

دودکش لوله ای است که گازهای خروجی را از هیتر یا شومینه شما به خارج منتقل می کند و اتاق شما را از پر شدن بخار نجات می دهد. آنها بسیار مهم هستند. اگر اجاره دار هستید یا نمی خواهید به همه سر و صداهای دودکش بروید ، ممکن است بخواهید به یک هیتر گازی قابل حمل یا بدون دودکش نگاه کنید. هر دو هیتر قابل حمل و قابل حمل فواید و اشکالاتی دارند.

 

جوانب مثبت هیتر گازی قابل حمل

 

جابجایی راحت تر - بنابراین می توانید آنها را به جهات مختلف هدایت کنید ، آنها را از اتاق به اتاق دیگر منتقل کنید ، آنها را در تابستان نگه دارید و هنگام خانه داری آنها را با خود ببرید.

بسیار کارآمد - حدود 90? از انرژی گاز به گرما تبدیل می شود. تمام مدل های فروخته شده در استرالیا باید دارای گواهی نامه و دارای برچسب کارایی باشند (حداکثر شش ستاره ، با شش نمونه بهترین).

گرمای فوری - و مقدار زیادی از آن را تأمین کنید. هیترهای گازی بدون دودکش با ظرفیت حداکثر 25 مگاژول در ساعت (مگاژول در ساعت) ارائه می شوند. این معادل بیش از 6 کیلووات گرمایش الکتریکی است - همان چیزی که از سه هیتر برقی 2 کیلوواتی دریافت می کنید.

 

 

مشاهده لیست قیمت هیتر گازی و هیتر برقی در لینک روبرو : هیتر

 

اجرای آن بسیار ارزان تر از هیتربرقی قابل حمل است ، حتی اگر خرید آنها بسیار گران تر باشد.

یک چهارم تا یک سوم کربن هیتر برقی معادل آن تولید کنید (مگر اینکه برق خود را از منابع تجدیدپذیر تأمین کنید).

طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی (در مدل های مدرن) که هیتر را در صورت بروز مشکل خاموش می کند. به عنوان مثال ، یک سنسور کاهش اکسیژن در صورت کم شدن سطح اکسیژن در اتاق ، محافظت در برابر خاموش شدن شعله در صورت خاموش شدن شعله ، و سوئیچ شیب در صورت از بین رفتن هیتر. اما مطمئن شوید که هشدار دهنده مونوکسیدکربن را نیز نصب کرده اید.

 

منفی های هیتر گازی قابل حمل

 

بدون دودکش به این معنی است که انتشارات حاصل از احتراق گاز در بخاری به داخل اتاق شما منتقل می شود.

استفاده غیرقانونی در اتاق های خواب ، حمام و سایر اتاق های کوچک یا تهویه مناسب ، بنابراین در آن مناطق به یک بخاری دارای دودکش (که محصولات احتراق را از طریق یک دودکش به بیرون می دهد) یا هیتر برقی نیاز دارید.

محدودیت های بیشتر در استفاده از این نوع بخاری در برخی از ایالت ها اعمال می شود. 

با یک لوله کش گاز یا خرده فروش بررسی کنید. ویکتوریا دیگر اجازه نمی دهد سرنیزه های گاز به منظور بخاری گازی بدون دودکش نصب شود.

مونوکسیدکربن (CO) و اکسیدهای نیتروژن (NOx) تولید می کند ، اما فقط در مقادیر نسبتاً کم - استانداردهای انتشار استرالیا از سخت ترین استانداردهای موجود در جهان است. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند برای بیماران مبتلا به آسم یا افراد مبتلا به آلرژی خاص یا مشکلات تنفسی مشکل ایجاد کنند - هیتر گاز سوز راه حل بهتری برای این افراد است.

بخار آب حاصل از احتراق می تواند روی دیوارها و سقف ها متراکم شده و باعث ایجاد قالب شود ، به همین دلیل تهویه بسیار مهم است.

 

 

نصب و راه اندازی هیتر


 

هزینه نصب بالای خود بخاری است. خرید مدل سال گذشته و درخواست تخفیف ممکن است کمک کند ، بنابراین می توانید پس انداز خود را صرف نصب کنید.

 

CHOICE اکیداً نصب حرفه ای را برای این بخاری ها توصیه می کند ، زیرا بسیاری از کارها ممکن است اشتباه انجام شود. در طی این آزمایش ها در مورد بخاری های گازی طی سالیان گذشته ، مواردی را پیدا کرده ایم که قطعات اشتباهی را تهیه کرده اند ، کتابچه های راهنما را به اشتباه چاپ کرده اند و حتی متوجه شده ایم که برخی از بخاری ها به اندازه بالقوه خطرناک مونتاژ نشده اند.

 

اگر بخاری گازی از هر نوع (اعم از دودکش دار ، قابل حمل بدون دودکش شونده یا گرمایش مرکزی با کانال) دارید ، حتماً زنگ خطر مونوکسیدکربن را نیز نصب کنید. آنها به راحتی از فروشگاه های سخت افزار در دسترس هستند. در صورت بروز نقص در بخاری و شروع به خاموش کردن مقادیر خطرناک این گاز کشنده ، این می تواند جان شما را نجات دهد.

 

آیا برای هیتر گازی با دودکش به دودکش نیاز دارم؟

 

لازم نیست. اکثر واحدها را می توان با استفاده از دودکش موجود در دودکش ، در یک شومینه موجود نصب کرد. در غیر این صورت می توانید از یک جعبه آتش استفاده کنید و واحد را در هر کجای اتاق قرار دهید ، البته به شرطی که بتوانید از یک دودکش استفاده کنید.

 

هزینه هیتر های گازی دودکش دار

 

دامنه قیمت متوسط ??هیتر های دودکش دار از 1200 تا 2200 دلار است.

 

هیتر های گازی قابل حمل - چه چیزی را جستجو کنید

دو نوع هیتر گازی قابل حمل یا بدون گاز وجود دارد:

 

هیترهای همرفتی

 

اینها به حرکت طبیعی هوای گرم متکی هستند ، اما برای سرعت بخشیدن به یک فن نیز دارای یک فن هستند. آنها اغلب به صورت الکترونیکی کنترل می شوند ، به این معنی که مثلاً دارای ترموستات و کنترل از راه دور هستند. 

ترموستات به ویژه مفید است ، زیرا کنترل دمای بهتری نسبت به تنظیمات گرما و فن در مدل هایی که به صورت الکترونیکی کنترل نمی شوند ، فراهم می کند. با این حال ، مدل های کنترل شده الکترونیکی نیز از قدرت آماده به کار استفاده می کنند - برخی بیشتر از 10W. سطوح خارجی کنوکتورها نباید خیلی گرم شوند.

 

هیترهای همرفت تابشی

 

اینها همچنین به همرفت متکی هستند ، اما دارای یک منطقه در معرض هستند که گرما را به داخل اتاق منتقل می کنند. خرید کنوکتورهای تابشی ارزان تر است ، اما ویژگی های کمتری (بدون ترموستات ، تایمر ، کنترل از راه دور و غیره) نسبت به هیتر های همرفت با اندازه مشابه دارند. آنها با جرقه زنی الکترونیکی دستی کار می کنند (شما باید دکمه جرقه را فشار دهید و آن را برای حدود 20 ثانیه نگه دارید).

 

مشاهده لیست قیمت هیتر گازی و هیتر برقی در لینک روبرو : هیتر